باطری به باطری سیار

باطری به باطری سیار
79 / 100

مقدمه 

ماشینت استارت نمی خوره ؟ نمی دونی دقیقا مشکلش چیه ؟نیاز به باطری به باطری سیار دارید . بیا تو این صفحه کمکت کنم که هم ایراد ماشینت و پیدا کنی هم اینکه اگر یکم دست به آچار باشی بتوانی خودت با کمترین امکانات ماشینت و درست کنی پس تا آخر این صفحه با ما همراه باشید تا توضیح هات مفیدی درباره باتری به باتری کردن خودرو برای شما بازگو کنیم . 

باطری به باطری سیار

این مشکل برای تمام دارندگان خودرو پیش می آید که یک روز صبح برای روشن کردن ماشین اقدام می کنید و می بینید که خودرو شما برق پشت آمپر می آید ولی استارت نمی خورد . یا شاید هم هیچ برقی در ماشین نباشد در این مواقع مطمئن باشید که اولین ایراد در خودرو شما می تواند باتری خودرو باشد .

اولین کاری که می توانید برای خودرو انجام دهید باتری به باتری کردن خودرو می باشد که به احتمال 99 درصد مشکل شما بر طرف می شود که در ادامه توضیح خواهم داد روش های صحیح باتری به باتری کردن خودرو را که شما هم بتوانید برای خودرو خود نیز انجام دهید . 

باطری به باطری سیار

بهترین روش باتری به باتری کردن خودرو

یکی از بهترین و آسان ترین روش های باتری به باتری خودررو در محل استفاده از کابل های مخصوص برای این کار می باشد . شما می توانید با کابل های مخصوص که کابل جوشکاری هم گفته می شود به روش زیر برای باتری به باتری کردن خودرو استفاده کنید . 

خیلی به این نکته توجه داشته باشی که برای باتری به باتری کردن خودرو قطب های مثبت خودرو را به هم متصل کنید و قطب های منفی را به هم متصل کنید و در زمان باتری به باتری کردن از خودرو کابل ها به هم و جرقه زدن و به هم جدا خوداری کنید . 

دیگر همه می دانند که برای باتری به باتری کردن خودرو از یک خودرو دیگری که باتری شارژ داره کمک می گیرند ولی نکته قابل توجه برای باطری به باطری کردن خودرو این است که خودرو دوم که به کمک خودرو اولی می آید بهتر است که قبل از اتصال کابل ها خودرو دوم خاموش باشد و بعد اقدام اتصال کابل انجام شود . 

در گاهی از مواقع که خودرو اول که مشکل باتری دارد هیچ برقی ندارد و باتری به صورت کامل خالی شده است و شما بعد از وصل کردن اتصال کابل متوجه می شود که خودرو اول باز هم نمی تواند استارت زند در این مواقع خودرو دوم را روشن می کنید و به مدت چند دقیقه کابل های باتری را متصل می کنید که خودرو دوم بتواند باتری خودرو اول را شارژ کند بعد همین که خودرو دوم روشن است اقدام به استارت زدن خودرو اول کنید تا خودرو روشن شود و بلا فاصله بعد از روشن شدن اتصال باتری را جدا کنید .

مطالعه کنید :   مکانیک سیار تجریش
روش باتری به باتری بدون کابل

باتری به باتری سیار بدون کابل

اگر نیازمند باتری به باتری سیار برای خودرو خود هستید و کابل باطری به باطری ندارید یک می توانید با احتیاط کامل از این روش که در عکس بالا برای شما گذاشته ایم استفاده کنید . امداد خودرو نوین این کار را اصولی نمی داند ولی شاید کار راه انداز باشد .

حتما تاکنون به این مشکل برخوردید که باطری خودرو شما دچار مشکل شده و ماشین استارت نمیزند در این حالت اصلا نگران نباشید کافی است برای باطری به باطری سیار خودرو با امداد خودرو نوین تماس بگیرید تا امداد گران ما در کمترین زمان ممکن برای کمک به شما عزیزان حضور یابند. زیرا امدادگران ما در محل موردنظر شما مستقرند و در صورت نیاز شما در اسرع وقت کنار شما حضور می یابند. لذا در این حالت ممکن است شما به باطری به باطری نیاز داشته باشید یا نه به باطری جدید برای خودرو نیاز داشته باشید باز هم امدادگران ما در هر دو مورد برای یاری رساندن به شما آماده هستند . پس کافی است در این شرایط خونسردی خود را حفظ کرده و با امداد خودرو نوین با شماره 09191450665 تماس بگیرید.

خدمات امداد خودرو نوین بصورت شبانه روزی

ارائه خدمات امدادما در محل ومکانیک سیار در محل و ارسال یدک کش در سراسر تهران و پشتیبانی و سرویس امداد به صورت 24 ساعته و شبانه روزی از خدمات امدادی ما به شما میباشد. امدادخودرو شمال تهران و امداد خودرو غرب تهران و امداد خودرو شرق تهران – و همچنین امداد خودرو شمال غرب تهران در کمترین زمان ممکن وامداد رسانی در سایر مناطق تهران به بهترین نحو می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09191450665 تماس بگیرید.
مطالعه کنید :   مکانیک سیار زعفرانیه

 امداد خودرو نوین

خدمات امدادی ما شامل یدک کش – امداد خودرو – امداد خودرو غرب تهران – امداد خودرو شمال تهران – امداد خودرو شرق تهران – حمل خودرو  – باطری به باطری سیار – پنچرگیری سیار – سوخت رسانی سیار – مکانیک خودرو سیار – مکانیک خودرو در محل – حمل خودرو با کفی – حمل خودرو با نیسان – حمل خودرو با جرثقیل – خودروبر و…. میباشد. یدک کش شمال تهران شامل خدماتی مانند مکانیک سیار شمال تهران، پنچرگیری در محل شمال تهران ، امداد بنزین شمال تهران ، یدک کش شمال تهران ، کفی شمال تهران و باتری به باتری سیار شمال تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09191450665 تماس بگیرید.   باطری به باطری سیار

نحوه صحیح باطری به باطری کردن سیار خودرو

فرقی نمی‌کند که شما مالک مرسدس‌بنز مشکی باشید یا بی ام‌ و نقره‌ای یا پراید سفید! بالاخره یک روز سر می‌رسد که باتری‌ها بی‌جان می‌شوند و دار فانی را وداع می‌گویند. حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که ماشین را با پای خودش به مقصد برسانید، ولی صبح زود با چرخاندن سوئیچ استارت با یک صدای بی‌جان مواجه بشوید، به شکلی که حتی چراغ‌های پشت‌آمپر و ادوات برقی ماشین هم از کار افتاده‌اند. توصیه‌ی ما به شما این است که در این شرایط بر اعصاب خود مسلط باشید و به روشهای زیر عمل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  09191450665 تماس بگیرید. روش اول  این راحت‌ترین روش است. تماس با امداد خودرو نوین و درخواست تعویض باتری. روش دوم از پاور بانک‌ استفاده کنید. این وسیله‌ی پُرتابل را از قبل تهیه‌کنید و در صندوق قرار دهید. روش سوم

باتری به باتری کنید.

انتخاب با خودتان است، اگر مثل یک مرد روش سوم را انتخاب کردید، آستین‌هایتان را بالا بزنید، یک خودرو با باتری سالم پیدا کنید، کابل باتری به باتری را که از قبل تهیه کرد‌ه‌اید از صندوق خارج کنید و مراحل زیر را انجام دهید: ۱. خودروی امداد‌ رسان را در کنار یا روبروی خودروی مشکل‌دار پارک کنید، به گونه‌ای که برای طول کابل کافی باشد. ۲. سوئیچ هر دو خودرو را ببندید و صندوق عقب یا کاپوت جلو را (بسته به محل قرارگیری باتری اتومبیل) باز کنید. ۳. قطب‌های باتری را شناسایی کنید، هر باتری دو قطب دارد و معمولا دو قطب + و – بر روی باتری درج شده است. در غیر اینصورت به ضخامت و رنگ کابل‌ها توجه کنید. کابل قرمز رنگ برای قطب + و کابل مشکی رنگی که به باتری متصل است، برای قطب – به کار می‌رود و معمولا ضخامت کابل مثبت از منفی بیشتر است.
مطالعه کنید :   مکانیک سیار پاسداران
۴. یک قسمت فلزی برای اتصال کابل منفی در خودروی مشکل‌دار مشخص کنید. این قسمت می‌‌تواند، پیشرانه یا یک قسمت فلزی ترجیحا بدون رنگ باشد. ۵. ابتدا یک سمت کابل مثبت قرمز رنگ را به قطب + باتری دشارژ شده و سمت دیگر را به قطب + باتری سالم متصل کنید. ۶. کابل منفی مشکی رنگ را به قطب منفی باتری سالم متصل کنید. ۷. سمت دیگر کابل مشکی رنگ را مطابق دستور‌العمل زیر متصل کنید، دیده شده که اکثر افراد این کابل را به قطب – باتری دشارژ شده متصل می‌کنند، که احتمال خرابی ECU را به دنبال خواهد داشت. دقت کنید که با نصب برعکس کابل‌ها، ممکن است فاجعه به بار بیاید و باتری‌ها منفجر بشوند.

باطری به باطری سیار

گیره‌ی کابل منفی در خودروی مشکل‌دار نباید به قطب منفی باتری خراب متصل بشود. محل نصب مناسب، بر روی قسمتی از بدنه‌ی فلزی یا موتور این ماشین است. ۸. اتصالات به درستی انجام شده، حالا خودروی سالم را استارت بزنید و بعد از دو دقیقه و بدون خارج کردن کابل‌ها، به خودروی دشارژ شده استارت بزنید. اگر روشن شد کابل مشکی را از اتصال بدنه‌ی خودروی معیوب خارج کنید. سمت دیگر کابل مشکی را از خودروی سالم باز کنید. اتصال کابل قرمز را از خودروی سالم خارج کنید. اتصال کابل قرمز را از خودروی معیوب خارج کنید. اگر مدت مدیدی از روشن کردن خودرو می‌گذرد، احتمالا باتری سالم است و فقط دشارژ شده است که با طی مسافتی در حدود نیم ساعت شارژ می‌شود، در غیر این‌صورت باتری ایراد دارد و باید تعویض شود. اگر روشن نشد مقداری صبر کنید و مرحله‌ی هشتم را دوباره اجرا کنید. اگر باز هم روشن نشد، احتمالا سیم‌کشی و یا آلترناتور خودرو مشکل دارد. امدادخودرو نوین با ارائه خدمات باطری به باطری سیار –باتری به باتری سیار در کنار خدمات دیگر امداد خودرو مانند یدک کش -امدادخودرو سیار – امداد خودرو پنچرگیری سیار خودرو مکانیک سیار -سوخت رسانی سیار -باز کردن درخودرو – باز کردن درب خودرو و حمل خودرو در خدمت شما عزیزان میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09191450665 تماس بگیرید.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما