امداد خودرو شمال تهران – یدک کش شمال تهران

امداد خودرو نوین
90 / 100

مقدمه

شما که در این صفحه هستید به احتمال زیاد در شمال تهران به امداد خودرو شمال تهران نیازمند هستید ، ما اینجا هستیم تا بتوانیم خدمات سریع و با کیفیت را به شما ارائه دهیم . 

در این صفحه می خواهیم مقداری شما را با منطقه امداد خودرو شمال تهران و راهنمایی هایی درباره مکانیکی سیار شمال تهران که می تواند شما را کمک و یاری کند آشنا کنیم . اگر در منطقه شمال تهران ماشینتان خراب شده است با کمیت و کیفیت مناطق شمال تهران آشنا کنیم ، باشد که بتوانیم در این صفحه خدمتی به شما کاربر عزیز انجام دهیم . 

امداد خودرو شمال تهران

امداد خودرو شمال تهران یکی از پر بازدید ترین صفحه های امداد خودرو به شمار می آید ، چرا که شمال تهران یکی از پر تردد ترین مناطق تهران می باشد . خرابی خودرو و تصادفات زیادی در این منطقه بزرگ شمال تهران رخ می دهد و به علت ترافیک های سنگینی که در شمال تهران است تردد و حمل خودرو در شمال تهران بسیار به کندی انجام می شود .

امداد رسانی در امداد خودرو شمال تهران یکی از کار های سخت و نفس گیر به حساب می آید ، به علت ترافیک های زیاد و تردد خودرو های لوکس در این منطقه کار امداد خودرو شمال تهران را مقداری سخت می کند .

اما ما در امداد خودرو شمال تهران با علاقه به کار امداد رسانی و لذت بردن از امداد رسانی به هم نوع خود این سختی ها را پشت سر گذاشته و برای خدمات رسانی به شما عزیزان می شتابیم.

امداد خودرو شمال تهران
امداد خودرو شمال تهران

ابتدایی ترین کار بعد از خراب شدن خودرو

در صورتی که ماشین شما در شمال تهران خراب شده است، اولین کاری که باید انجام دهید، اطمینان حاصل کردن از ایمنی خود و بستگان احتمالی در خودرو و همچنین ایمنی خودرو ، که واقعا در جایی مناسب خراب شده یا نه ؟ 

اگر بعد از خرابی خودرو شما توانسته اید خودرو را به کنارترین قسمت سمت راست هدایت کنید می توان گفت مقداری جایتان امن است و اگر نتوانسته اید به سمت راست خود بروید اولین کاری که می توانید انجام دهید این است که به سرعت از خودرو پیاده شوید و پنج متر عقب تر از خودرو به ایستید و با دست و اگر بتوانید دستمالی یا اگر شب است با نور تلفن همراه خودرو هایی که به سمت شما می آیند را هدایت کنید به اطراف بروند و به شما و خودروی شما برخورد نکنند . 

به این نکته توجه داشته باشید که در زمانی که عقب خودرو استاده اید و ماشین ها را به اطراف هدایت می کنید نگاه شما به خودرو ها باشد به گوشی یا جایی دیگر نگاه نکنید . نسبت به جایی که هستید سعی کنید مقداری ترافیک کنید و از سرعت خودرو های عبوری بکاهید و بعد از اطمینان از خطرات احتمالی خودرو را به سمت راست هدایت کنید . سپس بهتر است علت خرابی را بررسی کنید. در صورتی که می‌توانید خودتان مشکل را برطرف کنید، می‌توانید اقدام به رفع خرابی کنید. اگر نمی توانید خودتان مشکل را برطرف کنید، بهتر است با امداد خودرو شمال تهران تماس بگیرید و او را برای تعمیر خودرو و یا حمل خودرو در محل خرابی دعوت کنید .

چند نکته قبل از تماس با امداد خودرو شمال تهران

قبل تماس با امداد خودرو باید چند نکته طلایی را بدانید . این نکته ها به شما کمک می کند که در زمان و هزینه بهینه تر عمل کنید . 

  • قبل از تماس با امداد خودرو شمال تهران از آدرس محل خرابی خودرو اطلاع دقیقی پیدا کنید . راحت ترین و آسان ترین روش برای پیدا کردن آدرس دقیق خود می توانید از گوشی خود در برنامه های was با برنامه های نقشه راه بلد یا نقشه راه نشان که از معروفترین برنامه های امروزی هستند کمک بگیرید . 
  • قبل از تماس با امداد خودرو شمال تهران عیب یابی مختصری را از خودرو خود انجام دهید که در زمان تماس با امداد خودرو شمال تهران بتوانید توضیح مختصری به اپراتور امداد خودرو شمال تهران بدهید . این مسئله برای اپراتور امداد خودرو شمال تهران بسیار مهم می باشد . یک اپراتور باید به صورت دقیق از ایراد خودرو شما بداند تا نسبت به مشکل خودرو شما نیروی امدادی در شمال تهران را اعزام کند . 
  • این را باید بدانید که تعمیر تخصصی خودرو در محل توسط امداد گاران امداد خودرو شمال تهران با خودرو های سواری سمند انجام می شود و حمل خودرو ها در امداد خودرو شمال تهران با نیسان یدک کش شمال تهران انجام می شود. یعنی اینکه اگر شما باید مقداری تشخیص دهید که خودرو چه ایرادی دارد و به اپراتور مرکز پیام امداد خودرو شمال تهران اعلام کنید تعمیرکار می خوایید یا حمل خودرو برای جابجایی خودرو به تعمیرگاه ، که این تشخیص ایراد برای شما هم در زمان و هم در هزینه خیلی متفاوت می باشد .
  • اگر شما در خواست مکانیک سیار شمال تهران را از امداد خودرو شمال تهران ثبت کنید و مکانیک سیار برای شما اعزام شود ایراد خودرو شما به گونه ای باشد که مکانیک سیار شمال تهران نتواند ایراد خودرو شما را در محل برطرف کند شما علاوه بر این که زمانی ایستاده اید تا مکانیک سیار به شما برسد و این مکانیک که هزینه ایاب و ذهاب دارد که تا پیش خودرو شما آمده و ایراد خودرو شما را برسی کرده است از شما دریافت می کند و کار شما نیز دوباره انجام نشده است . 
  • مجددا باید با امداد خودرو شمال تهران تماس بگیرید و در خواست حمل خودرو را انجام دهید تا یدک کش حمل خودرو شمال برای شما اعزام شود و خودرو شما را با تعمیرگاه مشخصی حمل کند . 
  • پایین تر یکی از مثال های آشکار در این موضوع را برای شما برسی و بازگو می کنیم . 
نکنه های امداد خودرو شمال تهران
حمل خودزو در شمال تهران

رایج ترین و آسان ترین تشخیص ایراد خودرو

یکی از مهمترین و رایج ترین ایرادات خودرو که خیلی واجب است توسط امدادخواه تشخیص داده شود تسمه تایم خودرو می باشد . 

با این مثال شروع می کنیم که فکر کنید در هین رانندگی خودرو شما خاموش شده است و شما با امداد خودرو شمال تهران تماس می گیرید و به اپراتور امداد خودرو شمال تهران اعلام می کنید که خودرو من استارت می خورد ولی روشن نمی شود . 

یکی از دلایلی که می تواند برای خودرو شما پیش بیاید و خودرو شما خاموش شدهخ باشد تسمه تایم خودرو می باشد که این تسمه رابط بین میلنگ و میل سوپاپ می باشد . 

باید به شما بگوییم تشخیص پاره شدن تسمه تایم خودرو برای مرکز تماس امداد خودرو شمال تهران به این سادگی نیست و تنها کسی که می تواند این ایراد را به خوبی تشخیص دهد خود شما هستید ، یکی از رایج ترین و بهترین راه های تشخیص پاره شدن تسمه تایم عوض شدن صدای استارت می باشد .

یعنی اگر تسمه تایم که همان طور که گفته شد تسمه رابط بین میلنگ و میل سوپاپ پاره شده باشد در موتور خودرو دیگر عمل مکش و تراکم پیستون ها انجام نمی شود . چون این عمل مکش و تراکم بین پیستون ها انجام نمیشود حالت صدای موتور در زمان استارت عوض می شود و موتور خودرو به صورت خیلی روان و سریع در زمان استارت می چرخد که شما می توانید با مقداری دقت روی صدای موتور در زمان استارت زدن صدای عوض شدن موتور را تشخیص دهید . در خودرو های اتومات صدای استارت خیلی محسوس عوض می شود کلا در خودرو های اتومات تشخیص پاره شدن تسمه تایمر با استفاده از استارت خیلی سخت و به تجربه زیادی نیاز دارد .

تشخیص این صدا موتور برای مرکز پیام امداد خودرو شمال تهران از پشت گوشی ممکن نیست که بتواند به شما برای تشخیص اینکه تسمه تایم شما پاره شده است یا خیر کمک کند . 

یک راه دیگر برای تشخیص اینکه تسمه تایمر شما پاره شده است یا نه ؟ فقط برای خودرو های دنده ای استفاده می شود اینکه خودرو را داخل دنده بزارید و دستی خودرو را پایین بیاورید اگر خودرو را حل دهید خودرو حرکت کرد یعنی تسمه تایمر پاره شده است و اکر خودرو همجنان تکان نخورد و حرکت نکرد یعنی خودرو شما همچنان در دنده است و تسمه تایمر پاره نشده است .

چرا تسمه تایم خودرو در محل تعمیر نمی شود ؟

همان طور که همه میدانیم بیشتر خودرو های جدید امروزی سرعت و شتاب های بیشتری نسبت به خودرو های گذشته و قدیمی دارند . خودرو سازان به این نتیجه رسیده اند که فاصله پیستون و سوپاپ های داخل موتور را کمتر کنند شتاب خودرو افزایش می یابد به همین علت که فاصله سوپاپ با پیستون کم شده است اگر تسمه تایم پاره شود در هیمن لحظه اول که پیستون نیم دور بچرخد با سوپاپ هایی که در زکان مکاش یا تخلیه دود پایین قرار دارد و باز هستند برخورد می کند و سوپاپ کج می شود .

اگر هم مکانیک سیار شمال تهران این تسمه تایم را عوض کند به علت کجی سوپاپ گه داخل سرسیلندر موتور است خودرو یا روشن نمی شود یا اگر هم روشن شود موتور بد کار می کند . 

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که در امداد خودرو شمال تهران تعمیر اساسی خودرو شما و تعمیر تسمه تایم به شرطی که خودرو شما درب منزل یا محل کار یا در پارکینگ باشد را نجام می دهد . 

حیطه تخصص امداد خودرو شمال تهران

در خصوص حیطه کاری امداد خودرو شمال تهران بیشتر بدانید تا در مواقع لزوم بتوانید به راحتی از آن کمک بخواهید. هر زمان در بزرگراه ها یا خیابان ها شمالی تهران به علت نقص فنی خودرو خود نتوانستید به حرکت ادامه دهید، فراموش نکنید که باید با امداد خودرو شمال تهران تماس بگیرید و متخصصان آن را از مکان دقیق خود و همچنین مشکل خودرویتان آگاه سازید.
کارکنان و کارشناسان مرکز تماس امداد خودرو شمال تهران با بررسی مشکل و موقعیت مکانی شما گروهی از تعمیرکاران یا یدک کش های مجهز به سیتم چرخگیر را به همراه یکی از خودروهای امدادی مرکز به سمت شما می‌فرستند تا مشکل شما را حل کنند و خودرویتان را راه بیندازند و یا به تعمیرگاه حمل کنند . متخصصان حرفه‌ای امداد خودرو قطعات و قسمت‌های مختلف ماشین شما را بررسی کرده و از سلامت دیاگ نیز اطمینان حاصل می‌کنند.
در صورت نیاز به تعویض و تغییر قطعات خودرو، کارشناسان مرکز امدادی این کار را برای شما انجام خواهند داد، اما اگر مشکل خودرو بیش از این‌ها بوده و نیاز به تعمیرات تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری داشته باشد، کارکنان به وسیله جرثقیل و خودرو امدادی خود، ماشین شما را بوکسل کرده و آن را به یکی از تعمیرگاه‌های تخصصی و نزدیک موقعیت شما منتقل می‌کنند

حیطه امداد خودرو شمال تهران

خدمات امداد خودرو شمال تهران

از آنجایی که تعداد خودروهای در تهران بزرگ به خصوص در شمال تهران روبه افزایش است، خرابی و نقص خودرو در این مناطق پر تردد بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. در این راستا، بهتر است که از کلیه خدمات قابل ارائه امداد خودرو اطلاعاتی داشته باشید تا در صورت نیاز بتوانید از خدمات و کمک‌رسانی امداد خودرو شمال تهران به خوبی استفاده کنید.
ضمناً توجه داشته باشید که بسیاری از امدادی خودرو های عبوری که در سطح خیابان تردد می کنند جعلی هستند و ممکن است از شما سوء استفاده کنند؛ بنابراین در صورت لزوم تنها با شماره‌های معتبر امداد خودرو شمال تهران تماس بگیرید تا از فریب کلاهبرداران در امان بمانید. در اینجا تعدادی از شایع‌ترین خدمات امداد خودرو را می‌توانید مشاهده ‌کنید.

امداد باتری سازی سیار در شمال تهران

به جرأت می توان گفت که مهم‌ترین جزء اصلی برق خودرو ، باتری آن‌ است که گاهی به علت مشکلات برق‌رسانی دچار آسیب می‌شود و به درستی فعالیت نمی‌کند . معمولاً رانندگان با دیدن علامت‌هایی که نشان‌دهنده ضعف عملکرد باتری خودرو هستند، به تعمیرگاه‌های باتری مراجعه می‌کنند و این جزء از خودرو خود را مورد تعمیر قرار می‌دهند.
اما برخی اوقات، شرایط از کنترل خارج شده و باتری خودرو به طور ناگهانی خالی می‌شود. در چنین موقعیت‌هایی خودرو مورد نظر روشن نمی‌شود و اینجاست که ضرورت وجود یک تیم امداد خودرو سیار شمال تهران به وضوح مشخص می‌شود. یکی از خدمات قابل ارائه توسط امداد خودرو شمال تهران رسیدگی به وضعیت این قطعه مهم از خودرو است که گاهی بسیاری از رانندگان درگیر آن می‌شوند.

نکته ای که بشتر اوقات برای مشتریان پیش می آید این است که باتری برق را به پشت آمپر خودرو می رساند و حتی چراغ های جلویی خودرو هم پر نور است ولی خودرو استارت نمی خورد ، باید این را بگوییم که برق باتری برای استارت خودرون خودرو باید قوی ترباشد یا طوری دیگر بخواهیم بگویییم برق استارت زدن خودرو باید بیشتر باشد شما قبل از هر کاری ابتدا یک باتری کمکی به خودرو خود وصل کنید .

پنچرگیری لاستیک خودرو در شمال تهران

باید بدانید که یکی دیگر از خدمات امداد خودرو شمال تهران، پنچرگیری لاستیک و یا تعویض لاستیک در مواقع پنچر شدن خودرو می باشد . پنچر گیری لاستیک که همان طور که از اسمش پیداست یعنی ما امدادگرانی در اختیار داریم که با لوازم های مخصوص و پمپ باد برای این که پنچری خودرو شما را بگیرند اعزام می شوند . 

قبل از تماس با امداد خودرو شمال تهران برای پنچرگیری لاستیک باید به نکاتی که به آن اشاره می کنیم توجه داشته باشید . همان طور که گفته شد امداد خودرو شمال تهران برای اینکه بتواند در زمان و هزینه امدادخواه به خوبی عمل کند برای اعزام امدادگران پنچرگیری سیار در شمال تهران باید سوالات و نکاتی را از امداد خواه بپرسد . 

این سوالات را برای شما آماده کرده ایم به همراه توضیحات مربوطه ، که شما هم بیشتر بدانید که اگر مرکز پیام امداد خودرو شمال تهران سوالات را از شما می پرسد دقیقا می خواهد به شما کمک و یاری برساند .

  • آیا خودرو شما در حال حرکت و در طول مسیر پنچر شده است یا در حالت توقف یا پارک ؟

در تجربه کاری ما در پنچرگیری شمال تهران به علت نبود جای پارک و ازدهام خودرو ها در شمال تهران زیاد پیش می آید که امداد خواه خودروی خود را جای مناسبی پارک نکرده است و عجله داشته به کار خود برسد رفته و برگشته دیده ماشینش پنچر شده ولی به این نکته توجه یا شک نمی کنه که جای ماشینش بد بوده مثلا جولی پارکینگ کسی پارک کرده و کسی آمده و لاستیک ماشینش را حالا بادشو خالی کرده یا از بغل با شیع تیزی سوراخ کرده است . 

  • اگر خودرو شما در حال حرکت پنچر شده باشد ایا شما در اتوبان و بزرگراه هستید یا در محله و کوچه خیابان ؟

اگر لاستیک شما در بزرگراه و در سرعت های زیادی پنچر شود ، تا راننده بخواهد متوجه این شود که لاستیکش پنچر شده و خودرو را به سمت راست بکشاند ریسک پاره شده لاستیک بسیار بالا است نسبت به زمانی که شما در کوچه و خیابان های محلی در حال تردد هستید . که اگر لاستیک شما پاره شده باشد شما باید همراه خود زاپاس داشته باشد جون لاستیک پاره را نمی توان پنچرگیری کرد . 

امداد خودرو شمال تهران در این سالهای طولانی متوجه شده است که خیلی ها از افراد راننده و داری خودرو فرق بین پنچرگیری و آپارات و تعویض زاپاس را نمی دانند و هر چیزی که به لاستیک ربط دارد را پنچرگیری می نامند که این امر باعث شده که ما در صفحه پنچرگیری سیار تهران نکات قابل توجه ای برای این مشکل پنچرگیری برای شما آماده کنیم . لطفا از این صفحه پنچر گیری سیار در تهران بازدید کنید . 

پنچرگیری سیار شمال تهران
پنچرگیری سیار در شمال تهران

مکانیک سیار در شمال تهران

امداد گران متخصص امداد خودرو شمال تهران در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به محل و موقعیت رانندگان نیازمند خدمات خودرویی می رسانند . 

امادخودرو شمال تهران زمان ثبت در خواست شما برای مرکز پیام امداد خودرو شمال تهران را خیلی سریع انجام می دهد و این زمان کمتر از 1 دقیقه است . امداد خودرو شمال تهران فقط لازم درد بداند ماشین شما چی هست و مشکل ماشینان چی هست و محل تقریبی توقف خودرو ی شما کجا هست . 

امداد خودرو شمال تهران از طریق دستگاه های جی پی اس (GPS) که بر روی خودرو های امداد خود نصب کرده است می تواند نزدیک ترین خودروی امدادی خود نسبت به محل شما را تایین کند و برای اعزام خودروی امدادی اقدام کند . 

امداد خودرو شمال تهران زمان اعزام امدادگر مورد نظر برای خدمات امدادی شما را 6 دقیقه محاصبه کرده است ، یعنی از زمانی که شما با مرکز تماس امداد خودرو شمال تهران تماس می گیرید و در خواست امداد می کنید تقریبا 6 دقیقه زمان می برد که مرکز تماس امداد خودرو شمال تهران به سیستم های جی پی اس نگاه کند و با امدادگر خود تماس بگیرد و برای شما اعزام کند .

این زمان تقریبا 6 دقیقه نسبت به خودرو شما و در خواست شما نسبت به این که شما حمل خودرو در خواست کرده اید یا مکانیک سیار متغییر می باشد که نسبت به امداد خودرو های دیگر همکاران زمان بسیار مناسبی است . 

این خبر خوب را به شما خواهیم داد که بعد از ثبت در خواست شما و تلاش مرکز پیام امداد خودرو شمال تهران خودرو امدادی که در منطقه شما هست اعزام می شود که زمان تقریبی رسیدن امدادگر حمل خودرو به شما تقریبا 20 دقیقه می باشد . 

مرکز پیام امداد خودرو شمال تهران این را می داند که خراب شدن خودرو در شمال تهران و نقاط تهران بسیار اتفاق ناگوار می باشد و خیلی از شهروندان کار های ضروری دارند و در این مورد همه مردم نیز عجله  می کنند و دوست دارند که کارشان خیلی سریع انجام شود .

اما ماشین خراب شده و کاری هم نمی توان کرد پس با عجله کردن های بی مورد و تماس گرفتن با چندین امداد خودرو که ببینید کدام امدادگر نزدیک تر است که به شما برسد اعصاب خود و همکاران ما را به هم ندوزید .

خیلی از همشهریان عزیزمان فکر می کنند که اینجا مسابقه است به چند تا امداد خودرو تماس میگیرند و فکر می کنند هر که زود تر رسید ماشین خود را به آن امدادگر بدهند ، که این کار فقط هزینه زیادی به دست خوشان می گذارند که هر امدادگری که برسد می خواهد یک ایاب و ذهاب از مشتری دریافت کند . 

مکانیک سیار شمال تهران

یدک‌کش و جرثقیل در نواحی شمالی تهران

درست است بیشتر شهروندان دوست دارند خودرو خود را در محل تعمییر کنند و به مسیرشان ادامه دهند . ولی این کار برای تمام خودرو ها مقروم به صرفه نیست ؟!!!!!

مکانیک سیار و در محل خوبی و بدی های خود را دارد این نیست که بگوییم برای همه خودرو ها و هر ایرادی که برای خودرو پیش می آید مکانیک سیار اعزام کنید . 

در بیشتر موارد و بعضی از خودرو ها تعمیر در محل اصولی و کامل صورت نمی گیرد و شاید شما مجبور باشید دوباره به تعمیرگاه مراجه کنید .

بنا بر این خیلی از وقت ها اگر از یدک کش و جرثقیل استفاده کنیم هم در زمان و هم در هزینه تعمیر خودرو صرفه جویی کرده اید . توضیحات بیشتر این مطلب را در صفحه مربوط به خودش می گذارم و آدرس صفحه را همین جا برایتان می گذارم تا مطالعه کنید . یا حق

جمع بندی

امروزه به دلیل شلوغی بیش از حد خیابان‌های پایتخت به خصوص در نواحی شمالی و غربی، خودروهای بسیاری به دلایل مختلفی در خیابان‌ها خراب می‌شوند و در مسیر می‌مانند. تعداد زیادی از این افراد فرصت چندانی برای ماندن یا جست و جو تعمیرگاه‌های اطراف ندارند؛ بنابراین امداد خودرو در شمال تهران را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند با یک گروه امدادی خودرو که سرعت عمل بالایی دارند، تماس بگیرند.
امداد خودرو شمال تهران امروزه با گسترش خدمات خود و تخصصی‌تر کردن آن می‌تواند بسیاری از مسائل و مشکلات انواع خودروها را برطرف کند و حتی در صورت حاد بودن مسئله، خودروهای مورد نظر را به بهترین تعمیرگاه‌های اطراف منتقل می‌کند. در این صورت، بهتر است در چنین شرایطی با امداد خودرو تماس بگیرید و از خدمات متنوع آن بهره‌مند شوید.

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما